Instruktør
Line Mouritsen
Beskrivelse

Line er ny instruktør i Hovedgård i 2023. Hun har mange års erfaring som konkurrencesvømmer og glæder sig til at videregive sin viden om og glæde ved vand til byens børn.

Kirstine Jensen
Beskrivelse
Kirstine er tidligere konkurrencesvømmer og har været hjælpeinstruktør hos os siden 2019. Fra 2023 starter hun som instruktør.
Ina Schelander
Beskrivelse

Ina er uddannet pædagog og Aqua Fitness instruktør og betegner sig selv som en rigtig vandhund. Hun har gennem mange år selv dyrket Aqua Fitness og brænder for bevægelse og træning i vand. Som hun siger: “ Vi skal have pulsen op, få sved på panden, alt imens vi har det sjovt. Mest af alt fordi når vi smiler og griner, snyder vi kroppen til at tro, det ikke er hårdt.”

Ina henter inspiration fra bl.a. cirkeltræning, Tabata og klassisk styrketræning og lægger samtidig stor vægt på, at træningen i vandet skal være sjov, varieret og med god og tempofyldt musik.

Ina har endvidere svømningens grunduddannelse og har siden 2018 også undervist både børne- og voksenhold i svømning.

Caroline Mathiassen
Beskrivelse

Caroline har været en del af Hovedgård Svømmeklub siden 2015, hvor hun begyndte som hjælpeinstruktør på børneholdene. Efterfølgende uddannede hun sig til svømmeinstruktør og har siden 2019 undervist såvel børn som voksne i svømning. Caroline elsker at undervise. Som hun siger: “Jeg er vild med at lære børnene at svømme og se deres udvikling fra start til slut.”

Foruden svømningens grunduddannelse har Caroline også uddannet sig til livredder og deltaget i kurser i at undervise børn i livredning og selvredning.

Majken Beck
Beskrivelse

Ny instruktør 2023. Tidligere elitesvømmer, med flere danmarksmesterskaber bag sig.

Har trænet børn tidligere og nyder glæden ved at videre give erfaring til børn hvor der skal være masser plads til sjov på samme tid med læring.

Noah Winther
Beskrivelse

Noah har gået til svømning i mange år og har erfaring som hjælpeinstruktør fra Them Svømmeklub. Han er flyttet til Hovedgård og starter som hjælpeinstruktør fra 2023.

Ulla Nielsen
Beskrivelse

Ulla er uddannet fysioterapeut og har i over 20 år trænet mennesker i varmt vand. Både børn og voksne primært gigtpatienter men også patienter med lidelser har hun erfaring med. Ulla er ny instruktør i Hovedgård fra september 2023 og tilbyder varmtvandstræning og babysvømning mandag formiddag.

Louise Lassen
Beskrivelse

Louise er ny instruktør i Hovedgård i 2024.

Hjælpeinstruktør
Agnes Trolle
Beskrivelse

Agnes har svømmet i mange år og starter hos os som hjælpeinstruktør i 2023.

Ida Pijnenburg
Beskrivelse

Ida har gået til svømning i 7 år og starter som hjælpeinstruktør i 2023.

Peter Arnfast
Beskrivelse

Peter har svømmet i mange år og starter hos os som hjælpeinstruktør i november 2023.

Simon Mikkelsen
Beskrivelse

Simon har svømmet i mange år og starter hos os som hjælpeinstruktør.

Katrine Jensen
Beskrivelse

Katrine har svømmet i mange år og starter hos os som hjælpeinstruktør.

Nicoline Thomassen
Beskrivelse

Nicoline har svømmet i mange år og starter hos os som hjælpeinstruktør.

Luis Hansen
Beskrivelse

Luis har svømmet i mange år og starter hos os som hjælpeinstruktør vikar.